DATE PERSONALE
Din data de 25 mai 2018, devine aplicabil Regulamentul European 2016/679, , privind protectia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (“Regulamentul”). Scopul principal al acestuia este implementarea unui control consecvent si corespunzator al protectie si prelucrari datelor cu caracter personal intre statele membre ale Uniunii Europene, astfel incat securitatea juridica si practica pentru persoanele fizice, operatorii economici si autoritatile publice sa fie consolidate in conditiile globalizarii si a unei evolutii tehnologice rapide.
Societatea noastra si-a insusit prevederile Regulamentului si legislatia romana referitoare la protectia datelor personale in vigoare, drept pentru care va aducem la cunostinta urmatoarele:
1. COLABORATORI PERSOANE FIZICE
Ce date personale prelucram?
Datele personale pe care le prelucram sunt, in principal, datele dvs. de identificare, prevederile contractulului existent intre noi, tranzactiile financiare sau alte date personale pe care le colectam direct de la dvs. sau din alte surse atunci cand deveniti clientul/colaboratorul societatii noastre.
Cum prelucram datele dvs. personale?
Prelucram datele personale doar pentru scopuri legitime, precum acela de a va furniza produse si servicii precum si pentru imbunatatirea si dezvoltarea produselor si serviciilor pe care vi le oferim. Prelucrarea datelor personale se intemeiaza pe: executarea contractelor incheiate intre noi, derularea operatiunilor economice si financiare caracteristice contractelor/acordurilor precum si pe necestatea unei bune desfasurari a relatiilor contractuale.
Cum puteti sa administrati acordurile exprimate?
Ca sa fie cat mai simplu pentru dvs., trebuie sa stii ca datele personale sunt folosite numai pentru executarea conditiilor contractuale pe care puteti sa le verificati si sa le modificati oricand prin redactarea unei anexe la contract.
Comunicam date personale catre alti destinatari?
Pentru a putea pune in aplicare contractul dintre noi si pentru indeplinirea obligatiilor legale ce ne revin sau in alte scopuri legitime, este posibil sa transmitem datele dvs. personale catre: autoritati publice, organe judiciare, birouri notariale, din Romania, asigurandu-ne insa intotdeauna ca instituim garantii adecvate pentru protejarea datelor dvs.
Cat timp prelucram datele personale?
Datele dvs. personale sunt prelucrate pe tot parcursul relatiei noastre contractuale si dupa finalizarea acesteia, cel putin pe perioada impusa de prevederile legale aplicabile in domeniul arhivari, dar fara limitare.
Care sunt drepturile dvs. si cum pot fi exercitate?
Pe langa drepturile dvs. fundamentale, de la data aplicarii Regulamentului beneficiati de:
- Dreptul la informare
- Dreptul la rectificare
- Dreptul la stergerea datelor
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii
- Dreptul de opozitie
- Dreptul la portabilitatea datelor -
- Dreptul de a depune plangere -
- Dreptul de retragere a consimtamantului
- Drepturi suplimentare
Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată catre Societatea ASCENSORUL S.A., cu sediul in Bucureşti, str. George Georgescu nr.10, sector 4, România sau la adresa de e-mail datepersonale@ascensorul.ro, în atenţia dnei. Mitoi Delia Madalina.